fbpx
משלוח חינם ברכישה מעל 700 ש"ח truck
קו ייעוץ והדרכה 054-3462666
acess
search
cart 0 cart 0
אין מוצרים בסל הקניות. close

אין מוצרים בסל הקניות.

משלוח חינם ברכישה מעל 700 ש"ח truck
צ'ט אנושי

מתכוננים למשבר המזון העולמי

29 March 2024 חיים בריא

מומחי סיקורה חוקרים את אצות הים, המקור האקולוגי לצמחי היבשה

ממשלות ומדענים מומחים, מתכוננים למשבר מזון עולמי ממנו חוששים רבים. העלייה בכמות בני האדם לא באה יד ביד עם שפור מהיר מספיק של הטכנולוגיה החקלאית, להגדלת הכמות ושיפור איכות המזון. מומחים בתחום פונים לחקלאות הימית אשר טרם התפתחה כמו החקלאות היבשתית, והאצות מככבות כרכיב תזונתי בעל פוטנציאל רב.

האוקיינוסים והימים מכסים כשני שלישים מכדור הארץ. יצרנים רבים פונים אל הים כמקור לתזונה עשירה. האצות הופיעו במי הים לפני כ-3 מיליארד שנים, כלומר הן עתיקות ביותר. הן משויכות לממלכת הצמחים, אם כי מיני אצות שונים, במיוחד מיקרו-אצות, שויכו לממלכת החיידקים. האצות דומות לצמחים יבשתיים ביכולתן לעשות פוטוסינתזה והן פולטות אחוז גבוה של חמצן, ועל כן חשובות ביותר למערכת האקולוגית.

תרבויות רבות צרכו אצות בשל ערכיהן התזונתיים הגבוהים וזמינותן הרבה, בעיקר תרבויות שחיו סמוך לים. האצות הן מזון בראשיתי, אשר ניזונים ממנו משחר ההיסטוריה עד ימינו אנו.

למרבה הצער, עם העלייה בצריכת מזון ימי, ועלייה בשפכים הזורמים אל הים, האקולוגיה הימית מופרת והזיהום הימי הולך וגובר. הדבר מסכן לא רק את ניקיון המזון הימי אותו אנו צורכים, אלא את הסביבה הימית כולה.
חברת סיקורה היא חלוצה בתחום החקלאות הימית של אצות. החברה דוגלת בשמירה על האקולוגיה הימית, ועל כן פיתחה טכנולוגיה מתקדמת לגידול אצות ים בברכות יבשתיות. מומחים בתחום פיתחו פרוטוקול ייחודי לסינון מי הים ולגידול האצות בברכות המדמות סביבה ימית, על היבשה.

בחוות סיקורה מאמינים, כי אצות הים הן מזון העתיד, ועמלים קשה על מנת לספק מזון ימי עשיר, תוך שמירה מרבית על הסביבה.

מוצרים

כתבות מומלצות

לכתבות נוספות
whatsapp

סיקורה - בריאות מהים

תפריט נגישות